.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی اتاق خبر انتخابات در مازندران

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران از راه‌اندازی اتاق خبرنگاران و میز خبر ستاد انتخابات استان تا قبل از ششم بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس از شهرستان، کمال رستمعلی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به عضویت چند تن از فعالان رسانه‌ای مازندران در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران بیان داشت: سعی خواهیم کرد میز خبرنگاران مربوط به ستاد انتخابات مازندران را نیز تا چند روز آینده با حضور مسئولان افتتاح کنیم.
وی با اشاره به راه اندازی و به روزرسانی لینک انتخابات در پرتال استانداری مازندران خاطرنشان کرد: این سایت در دسترس عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
مسئول اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در اتاق خبر و میز مجلس که مرتبط با فعالیت‌های انتخاباتی است از نظرات اساتید دانشگاه نمایندگان سابق مجلس و شخصیت‌های سیاسی استفاده می‌شود.
رستمعلی از ارسال منظم گزارش عملکرد ستاد انتخابات استان به کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور خبر داد و یادآور شد: این کمیته هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه می‌دهد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه پیامک بهارستان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تشکر کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران فضاسازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را رویکرد اساسی این کمیته برشمرد و یادآور شد: برای افزایش نشاط انتخاباتی در آینده‌ای نزدیک همایشی با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها طراحی و برگزار می‌شود.
رستمعلی با اعلام اینکه نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران ۱۷ مصوبه داشت اضافه کرد: برای شور انتخاباتی بیشتر سعی می‌کنیم از ظرفیت نهادها و سازمان‌های غیردولتی استفاده شود.
وی با اشاره به همکاری خانه مطبوعات مازندران در فضاسازی انتخاباتی گفت: با همکاری خانه مطبوعات مازندران رسانه‌های استان قرار است با تهیه گزارش وعده‌های نماینده‌های مجلس شورای اسلامی و نامزدهای انتخابات مجلس را مرور کنند و به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش فارس، در این جلسه دهقان رئیس خانه مطبوعات مازندران، مستشرق مسئول ستاد نماز جمعه مرکز مازندران، قربانی سرپرست خبرگزاری مهر در استان، معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران، پاک‌نیا سردبیر روزنامه حرف مازندران، برزگر خبرنگار روزنامه بشیر، نماینده‌ای از نیروی انتظامی، مهدوی مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، فلاح‌نیا مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان مازندران حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.